Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen


Mr Snoep was nog nooit zo gemakkelijk! Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact op: 06-29557531

Wat is de levertijd?

We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De actuele levertijd staat tijdens het bestellen vermeldt.

In sommige gevallen kan een product onverwachts niet leverbaar zijn of een langere levertermijn hebben, wij houden je altijd op de hoogte wanneer de bestelling verzonden gaat worden.

De bezorging wordt verzorgd door DHL, DPD of PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de volgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden.

Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland

Nederland

Bestellingen tot € 50,00 zijn de verzendkosten €4,95 ex btw
Vanaf € 50,00 worden bestellingen gratis geleverd

Pakjegemak binnen Nederland €5,95 ex btw
 
Verzendkosten naar het buitenland

België en Duitsland

Tot € 75 zijn de verzendkosten € 7,95
Vanaf € 75,00 worden bestellingen gratis geleverd

Overige Europese landen

Oostenrijk € 12.95 / € 7.95 Pickup Point
Denemarken € 11.95
Frankrijk € 11.25
Griekenland € 29.95
Ierland € 15.95
Italië € 18.95
Letland € 15.95 / € 13.95 Pickup point
Litouwen € 15.95 / € 13.95 Pickup point
Luxemburg € 10.95 / € 8.95 Pickup point
Portugal € 16.95 / € 14.95 Pickup point
Polen € 13.95
Spanje € 16.95 / € 14.95 Pickup point
Zweden € 15.95 / € 13.95 Pickup point

Hoe worden de producten verzonden?

Jouw bestelling wordt met de grootst mogelijke zorg verpakt en verzonden met PostNL of DHL. Vanuit Hoorn gaat jouw bestelling naar een PostNL of DHL naar distributie centrum, vanwaar het met een bezorger bij jou aan de deur aangeboden wordt. Een hele reis dus! Maar vooralsnog met erg weinig klachten en heel veel tevreden mrsnoep.nl klanten!

Welke betaalopties zijn er?

De prijzen die je bij ons op de website ziet staan zijn inclusief BTW. Er komen ook geen kosten bij voor het betalen van de bestelling. Wij accepteren verschillende betaalmethode, de meest gebruikte is iDeal. Daarnaast kun je bij ons ook betalen met je:

  • Ideal
  • Creditcard
  • Bancontact / Mister Cash
  • SOFORT Banking
  • EPS
  • GiroPay
  • KBC/CBC Paymant Button
  • Belfius
  • ING HomePay

Bankoverschrijving

Als je wilt betalen per bankoverschrijving kan dat ook. Onze betalingsprovider Mollie handelt deze transactie voor ons af. Nadat je voor deze methode hebt gekozen krijg je een mail met daarin de betalingsreferentie die je moet vermelden bij een overboeking. LET OP: Volg de betaalinstructies nauwkeurig op voor een snelle doorloop van de bestelling. Je bestelling loop altijd vertraging op door deze betaalmethode!

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je je bedacht en wil je je bestelling annuleren? Dat kan, laat dit zo spoedig mogelijk aan ons weten. Het kan zijn dat je bestelling al verzonden is, we kunnen de bezorging dan stopzetten. In sommige gevallen is de bezorger al onderweg met het pakket en kan je het pakket weigeren aan de deur. Het pakket zal dan retour komen. Neem je het pakket aan, dan kan je het niet meer annuleren of retour zenden. (Alleen non-food producten mogen geretourneerd worden.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Helaas kan Mrsnoep vanwege veiligheidsredenen geen voedingswaren retour nemen, ondanks dat ze niet geopend zijn. (Het recht van retour geldt wettelijk niet voor etenswaren).

* Bij een klacht over een product of verkeerde levering, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen.

Non-food producten mogen natuurlijk wel geretourneerd worden binnen 14 dagen. Indien je een non-food product wil retourneren neem dan contact met ons op via info@mrsnoep.nl

Ik heb een verkeerd product ontvangen?

Er gaat soms wel eens wat mis. Controleer je bestelling altijd. Klopt het niet? Laat het aan ons binnen 48 uur na ontvangst weten door een mail te sturen naar info@mrsnoep.nl

* Bij een klacht over een product of verkeerde levering, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen/ om te ruilen.

Ik mis een product?

Dat is wel heel vervelend als je bestelling niet compleet is. Laat ons dit z.s.m. maar uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst per mail weten. Bewaar altijd de factuur en doos waar de bestelling in geleverd is.

We zullen zorgen voor een passende en snelle oplossing.

Er is een product over datum?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kijk goed of dit niet de productie datum is, vooral bij overzeese producten wil dit wel eens verwarrend zijn.

Mocht je een product hebben ontvangen wat over datum is en niet aangegeven stond in de webshop, stuur ons dan een mail met daarin een foto met het product en de datum duidelijk in beeld. Dan zorgen wij voor een passende en snelle oplossing.

* Bij een klacht over een product of verkeerde levering, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen.

Er is een product beschadigd?

Hoewel we ons uiterste best doen om je bestelling zo goed mogelijk in te pakken kan het voorkomen dat een product of bestelling beschadigd aankomt. Indien een product zodanig is beschadigd dat het niet meer genuttigd kan worden, kan je contact met ons opnemen zodat we een passende oplossing kunnen aanbieden. Laat ons dit z.s.m. maar uiterlijk binnen 48u na ontvangst per mail weten.

* Bij een klacht over een beschadigd product, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen om foto’s vragen óf om het product terug te sturen.

Hoe kan ik Mrsnoep bereiken?

MrSnoep is op veel manieren te bereiken.

E-mail: info@mrsnoep.nl

Social MediaFacebook | Instagram | TikTok | Twitter 

Chatvenster: Je kan altijd een bericht achterlaten in het chatvenster in onze webshop rechts onder in beeld. Indien er een medewerker beschikbaar is kan je ook live chatten.

Heb je andere vragen? Wij helpen je graag verder. Gebruik hiervoor onderstaand formulier of mail naar info@mrsnoep.nl
Bellen mag natuurlijk ook! Telefonisch zijn we bereikbaar op telefoonnummer 06-29557531