Garantie en klachten

  • Garantie

    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Een misser op welk vlak dan ook kan je altijd overkomen, zelfs als je hard je best doet om dit te voorkomen. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van een gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

    Op breuk bij chocoladerepen, traktatie artikelen, snoepzakken, snoepsilo’s, lolly’s/zuurstokken of chips geven wij geen garantie dit kan altijd voorkomen met verzending. Verzending hiervan is op eigen risico.

    Verpakkingen 200 gram of 1 kilo
    Het kan soms voorkomen dat er lichte een afwijking van maximaal van 5% naar boven en naar onder kan zijn.

  • Klachten

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken, dit kan je doen door te mailen naar klantenservice@mrsnoep.nl

    Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

    Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    http://ec.europa.eu/odr

    Op breuk bij chocoladerepen, traktatie artikelen, snoepzakken, snoepsilo’s, lolly’s/zuurstokken of chips geven wij geen garantie dit kan altijd voorkomen met verzending. Verzending hiervan is op eigen risico.